11 Temmuz 2013 Perşembe

Tavsiye Meleği Oldumm :)

Günaydınlar Canlarımm :)
Geçtiğimiz gün Tavsiye Kanalı sitesine denk geldim neydi, nasıldı derken oldukça hoşuma gitti :)
 Şimdilik kampanya maılı gelmese de heyecanla bekliyorum :)


Benim gibi geç keşfetmiş olan arkadaşlara 4 adımda sizlerde Tavsiye Meleği olabilirsiniz :)
Buyrunn;
1- Üye olarak ilk adımı atabilirsiniz


2-E-posta adresinize gelen kampanyalara katılarak ücretsiz ürünleri özgürce deneyebilirsiniz
3-Denediniğiniz ücretsiz ürünlerle ilgili görüşlerinizi her ortamda paylaşın
4-Son olarakta deniyorsun çevrendeki herkesi etkiliyorsun:)Diğer Tavsiye melekleriyle de paylaşıyorsun, yorum yapıyorsun :) 
Ben heyecanla bana gelecek kampanyaları bekliyorum. .  Eğer sizde Tavsiye Meleği olmak istiyorsanız Tavsiye Kanalı sitesine üye olabilirsiniz :)
Sevgilerr. . 

2 yorum:

  1. çok iyi yapmışsın bende üyesi idim dün bana çok güzel bir süpriz oldu englih homeden gelen hediyeler :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bende oldum bende bendee :)) deneyimleyip paylaşıcam inşallah ;)

    YanıtlaSil

Her Yorum için ayrı ayrı Teşekkürler ;)